![]() |
|
|||||||
| Registreer | Help | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
|||
|
|||
|
Ik doe ook wel mee
![]()
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Als je mee wilt doen, meld je dan even hier. Ik weet dat het in deze economische tijden niet gewild is, maar het gaat, zoals Aslam (Grozny FC) al zei, om het plezier en om te spelen tegen clubs die je later kunnen voorthelpen. |
|
|
|||
|
|||
|
hey man
wrm doen mensen ww en dat ze een quiz moeten spelen of credits moeten betalen om mee te doen fc balophetdak13 mag aub een ww van je mega tournooi ik wil ook een keer man plzz stuur mij dan een bericht gr |
|
|
|||
|
|||
|
hey
want ik wil ook geld verdien om goeie spelers te kunnen kopen van die tournooi waar jullie veel geld er op zetten plzz mag ik dat ww gr |
|
|
||||
|
||||
|
ik doe mee.
nog ff een vraag? bellen? kan ik niet gwn op deelnemen klikken. en 50 credits betalen via mijn account?
MIJN WIKI MIJN CLUBBLAD NIEUWE MAAND NIEUWE FRIENDLYS IS JE STADION GROTER DAN 32.800 DAN KUN JE ME UITNODIGEN BIED OP DE SPELERS VAN FC T'PAK Groninger Lions|Rijsel Lions|Kassel Lions|Newcastle Lions|Trabzon Lions |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
LEES HET TOPIC EERST DOOR VOORDAT JE IETS GAAT POSTEN!!! |
|
|
||||
|
||||
|
sorry ik kom mij toch weer afmelden
Ik kan geen credits via mijn wallie op FBC krijgen En ik heb geen zin om te bellen
MIJN WIKI MIJN CLUBBLAD NIEUWE MAAND NIEUWE FRIENDLYS IS JE STADION GROTER DAN 32.800 DAN KUN JE ME UITNODIGEN BIED OP DE SPELERS VAN FC T'PAK Groninger Lions|Rijsel Lions|Kassel Lions|Newcastle Lions|Trabzon Lions |
|
|
|||
|
|||
|
echt niet jullie organiseren die toernooien wat je moet betalen met
credits of een ww moeilijk te krijgen is ik wil wel de geld krijgen om goeie spelers te kunnen kopen en goed te worden in de vijde vierde regionale competietie en ere divisie en dat veel promeveer naar hoge klassen dus daaom is het niet dat je credits moet betalen of dat je een ww moet gaan doen voor je in een toernooi kan spelen en meedoen ik doe het voor de spelers om goeie vertrouwen in zelf te hebben dus zeg ik dat je alleen een ww er op moet zetten en geen credits te hoeven betalenen dat jullie alleen ere divisies kiezen en niet die anderen clubs van vijde tot regonale competietie en dat was het en ik wil zeggen als ik antwoord schrijv kies mijn aub want ik wil een een keer tegen mensen spelen en geld te kunnen verdienen wat de oplossing is. mvg mcjaoud manager clubnaam --barcelona-- :hoop dat ik mee mag doen. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
|
He Zuup,
Hoop het voor jou jonge, maar verwacht niet dat je dit vol gaat krijgen. Men kan de credits beter ergens anders aan besteden, krijg je er nog iets voor terug. Denk toch echt dat je met een pot prijzengeld moet aankomen om het misschien interessant te maken. Je zegt dat er geen geld is voor een prijzenpot?? Hoe kun je dan een bod van 32.5mil doen op een speler? In ieder geval suk6 ermee en we komen elkaar weer tegen in de competitie
| Lesezeichen |
| Stichworte |
| 32 deelnemers, credit, credits, credittoernooi, lekker ventje, toernooi, zuupstrot, zuupstrot united |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|