![]() |
|
|||||||
| Registreer | Help | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Geef hier de " PLANNINGSTATUS " door editie september. groet: Sjaak.
Mijn clubblad sinds: 1 november 2009. Voor al je vragen / problemen MOJO ( groepsfase + knock out fase ) kan je bij mij terecht. Laatst gewijzigd door utreg4ever : 24 July 2010 om 20:57. |
|
|
|||
|
|||
|
Alles is geregeld
![]()
![]() Signature made by me __________________________________________ Kom ook naar de Chatbox: http://irc.gamed.de/index.php?channel=fc.nl Laatst gewijzigd door MyUtd4Life : 14 August 2010 om 23:30. Reden: update |
|
|
|||
|
|||
|
alle wedstrijden geregeld
|
|
|
|||
|
|||
|
1e: FC t'pak - 1. FC LOK geregeld
2e: 1. FC LOK - De Noord-Zeeuwen geregeld 3e: RoTu's - 1. FC LOK wacht op uitnodiging 4e: 1. FC LOK - RoTu's uitgenodigd 5e: De Noord-Zeeuwen -1. FC LOK geregeld 6e: 1. FC LOK - FC t'pak geregeld mailtje aan RoTu's gestuurd, wacht op reactie Laatst gewijzigd door 1.FC LOK : 17 August 2010 om 18:49. |
|
|
||||
|
||||
|
gereld w8 op 2uitnodigingen
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
geregeld CLUB FCC DEVENTER EN ME VADER OOK GELUKT FC EDUARDO
|
|
|
|||
|
|||
|
1e - kameraadjes - FC Lamborghini: geregeld
2e - FC Lamborghini - Heracles support: uitgenodigd, na 3 dagen nog geen reactie 3e - FC Lamborghini - fc valeir: geregeld 4e - fc valeir - FC Lamborghini: geregeld 5e - Heracles support - FC Lamborghini: ik heb een mail gestuurd dat hij me moet uitnodigen, na 3 dagen nog geen reactie 6e - FC Lamborghini - kameraadjes: geregeld |
|
|
|||
|
|||
|
1 1e Spinks - Barba papa geregeld
2e Barba papa - Dark Rangers accepteerd mijn uitnodiging niet 3 03.09.2010 16:00:00 Thuis Fc Heemskerk geregeld 4 4e FC Heemskerk - Barba papa geen uitnodiging ontvangen tot nu toe 5 5e Dark Rangers - Barba papa geen uitnodiging ontvangen tot nu toe 6 6e Barba papa - Spinks geregeld Al met al nog geen succes te melden hier qua planning ![]()
Laatst gewijzigd door Moonwalker : 22 August 2010 om 22:24. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Ook bij mij reageerd Rotu's niet. Ik heb hem uitgenodigd voor 1-9 en ik heb van hem nog geen uitnodiging ontvangen. Groetjes manager van De Noord-Zeeuwen
|